vrijdag 25 februari 2022

ronde van de amethyst

 






14 opmerkingen:

  1. Whow....geweldig weer An.
    En mooi op tijd, morgen begint het wielerseizoen weer, de eerste Vlaamse wedstrijden worden weer gereden...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.. ik mis wel het zwartgeelrood op dat lichtblauwe tricot..! ;-) Die gaat natuurlijk wel winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een amethist ..enkel voor de winnaar?

    knappe foto An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woorden schieten tekort! Schitterend weer!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja dat is een speciale tak van sport an,
    trial, dat vraagt veel stuurmanskunst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Piep wat supertof!! de renners zouden hier ook van genieten.
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Geweldig An.
    Knap gevonden en gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk knallen er niet teveel banden op al die scherpe randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waanzinnig creatief ben je ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op Strava zag ik dat Mathieu van der Poel weer in goed vorm is. Dat belooft wat!
    Prachtige foto's, Antje! Altijd weer even kunstig in elkaar "gestoken." Bij mij valt alles al om wanneer ik er alleen maar naar kijk, dus oprechte bewondering.
    Neen, ik blog nog niet, maar kom even buurten (-:
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk om je hier te lezen, k heb al zo vaak aan je gedacht
      Haha je wil niet weten hoeveel keer ze omgevallen zijn, soms net wanneer ik klikklik wil doen

      Verwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!