vrijdag 23 augustus 2024

'miracle'

"There are only two ways to live your life: 
as if nothing is a miracle, or as if everything is a miracle."
 Einstein
We zijn via de prachtige huizen van De Haan (zie vorig postje) 
en een stukje van het duingebied aangekomen bij het strand en de dijk

Mooie beelden sieren de dijk
'Full moon'

'de l'amour'

'Einstein'

'Hope'

bovenstaande beelden allemaal van Linde Ergo
onderstaande van Manon Huguenin

'Les ailes d'Esculape'

Het weer is heel aangenaam, en het is er niet overdreven druk.
Wij raken wel uitgeteld van het wandelen in de straten, de dijk heen en weer en de zeelucht πŸ˜‰
De strandstoelen lonken (al zou mij dat heel snel vervelen) maar wij moeten nog huiswaarts
Wel jammer dat ik altijd compleet uitgeput ben op het einde van een 'dagje' weg (teveel prikkels?)
ook elk spiertje voel ik
Nee, na al die jaren ben ik het nog niet gewoon. Het is soms erg frustrerend. 
Nog op uitstap kunnen maar eigenlijk ook niet
Het is dan twee dagen totaal niets doen en nog twee dagen heel rustig aan 
eer ik terug m'n dagelijkse ritme kan hervatten
Nee, natuurlijk geven we nog niet op 
en wie weet komt er nog eens een 'miracle' πŸ˜‰ 
zodat de gezellige daguitstapjes minder zwaar zijn


12 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad mooie beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige beelden zowel van het strand als van de gemaakte beelden.
    Wat vervelend dat je zo uitgevloerd bent na zo'n heerlijke dag.
    Ik herken je beperkingen, ik kan niet zo veel meer lopen, (ouderdom), maar herstel wel snel. Eenmaal thuis gaat het wel weer.
    Ik hoop dat je toch nog heel lang zulke uitjes kunt doen en wens je sterkte in je strijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beelden, zowel van jou als de beeldhouwers hehe.
    Wat jammer dat je zo'n dagje uit moet 'bekopen'.. zolang het genot opweegt tegen de lasten ga je het wel volhouden denk ik.. maar het is gewoon echt jammer dat die ellendige moeheid er altijd aanhangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is daar echt sfeer vol met al die mooie beelden en ik denk dat vast ook enige mannen voor de vrouw is gaan staan voor een foto. πŸ˜‰En op stand liggen bakken is ook niet echt mijn ding. Die hand vond ik echt supermooi. Zo te lezen ben je een beetje net als ik want ook ik ben dagen niks waard na een uitje. Niet alleen moe maar ook pijn in benen. En na wat rusten dan ga ik eer ook weer voor en zet mijn beste beentje weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We gaan ook elke keer tot het uiterste hΓ©, Antje, niettegenstaande we zeggen 'kalmer aan'... Toch eens proberen, genoeg is genoeg...?!
    Een heel mooi (na)genietlogje...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stappen lukt maar ik vergeet rekening te houden met de energie, en ik wil wat zien voor die keer dat ik eens weg ben πŸ˜‰ jij zal moeten mijn rem spelen 🀭 of ik m'n verstand gebruiken 🀣

      Verwijderen
  6. Piep prachtig daar he meid, dat heb je toch weeral gehad… en ja de naweeen die moeten we er bij nemen.
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Wat heerlijk zo daar bij het strand.
    Mooi is het daar en mooie beelden.
    Mooie foto's An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag An,
    Met veel plezier heb ik deze reportage over De Haan bekeken. Wij zijn er drie keer geweest met het gezin en hebben er mooie herinneringen aan. Geniet maar lekker na van deze mooie dag!
    Ken je trouwens het liedje 'Strand van De Haan' van Jan Rot? Prachtig!
    https://www.youtube.com/watch?v=tkTDwHIPlZc

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die beelden zijn heel mooi en spreken voor zichzelf. Den Haan is mijn favoriete badplaats.
    Jammer dat je telkens moet bekomen van een uitstap. Misschien meer tussenpauzes inlassen en gewoon nog eens terugkeren voor dat tweede deel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto’s! Die met de prikkeldraad en het bootje πŸ€—
    Ben daar dus ook ooit geweest, herken het beeld met ‘amour’.
    Schitterende reeks foto’s waarbij mijn hartje aan ophaal. De beelden zijn ook knap werk.
    Erg dat moeten afwegen wat te doen en hoeveel…

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooi vervolg An

    jammer dat je zo'n uitstapje achteraf moet bekopen

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!