vrijdag 9 augustus 2024

voorlopig

De scholeksters stonden heerlijk te zonnen aan de Leie
Een dag waar de temperatuur juist gepast was voor een wandeling
Het beetje wind doet ook deugd
Ik wandelde aan de buitenkant van de Brielmeersen
toen een lekker luchtje mijn richting uitgeblazen werd
Het koolzaadveld stond in bloei aan de overkant van de Leie en het rook heerlijk
Normaal kan ik er niet bij, of ik moet overzwemmen (maar dat zou niet goed komen),  
of ik moet een grote toer rond wandelen om daar te geraken,
dat deed ik ooit eens in coronatijd
Maar sinds kort is er een voorlopige brug naar het jaagpad langs het schipdonkkanaal, 
op de hoek met de Leie

Heel interessant voor mij, kan ik daar ook eens heen en weer wandelen 😉

Een zee van geel
De fabriek voor plantaardige olie blinkt in de ochtendzon
De spoorwegbrug Deinze-Tielt



11 opmerkingen:

  1. Zonnig log! Blij dat je even anders kunt 'toeren'!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe mooi die scholeksters. Wat fijn je extra rondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An.

    Leuk gebiedje daar.

    Mooi die Scholeksters.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die voorlopige brug. Scheelt in afstand en tijd. Mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gele velden laten de ware zomerkleuren zien en wat handig die brug zo gemaakt. De scholeksters ook heel goed in de lens ontvangen. Er is hier ook een paartje ergens want ze komen vaak in de binnentuin van de flats in vroege morgen wat wormpjes eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, altijd doen als er zo'n tijdelijke brug is.. erover en weer es een ander plekje om te wandelen ontdekken.. en dan nog in zo'n mooie gele wereld! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi die koolzaadvelden An

    en die scholeksters wist je goed te vangen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is de natuur toch mooi hè An !
    Maar op die brug krijg je mij niet 😅
    Hier ook een mooi geel landschap, maar dan met zonnebloemen
    Liefs, Nikita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo An, jij bent over de brug gekomen. Wat fijn dat die er voor jou is gebouwd, kan je naar de overkant zonder al te veel te moeten lopen.
    Heerlijke zomerse plaatjes met al dat geel!
    Fijn weekend, grtjs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat verrassend dat er scholeksters zitten. Prachtig hoe ze op de foto staan. Hoe leuk dat je met de brug naar de overkant kan. Inderdaad een mooie zee van geel.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!