zondag 4 augustus 2024

onderweg


Onderweg zijn, dat hoop ik vanaf komende week ook weer te kunnen
Een luchtweginfectie (keelontsteking, zwaar hoesten, mottig hoofd) zorgde dat ik te afgemat was
om ook maar iets te doen.
Iets heel eenvoudig maar die door de fibro en ontregeld immuunsysteem mij uitput
Maar kijk, een luchtweginfectie is van voorbijgaande aard, dus geduld hebben
En zo kon ik tussen m'n dutjes en hoestbuien in
wel al heel wat van de olympische spelen meepikken 😉
Het zijn kraks die atleten, wat een prestaties,
zeker de gymnasten, hoe die door de lucht vliegen zonder vleugels....


7 opmerkingen:

  1. Oei, voel je maar snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme toch, lieve Antje, gauw beter!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig slaagde je er nog in een poëtisch mooi beeld vast te leggen. Ik hoop dat je snel weer onderweg kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is die ontsteking van de baan. Prachtige foto, heel dromerig.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!