zondag 11 augustus 2024

wachten

Gezellig wat dobberen
Benen braden

Wachten
Nog wat dobberen
Nog wat wachten
Moe van het wachten
'Wachtfoto's' nemen en beseffen dat Deinze toch wel mooi is
Ik sta op een brug om de grote massa beneden te mijden
Stilaan wordt de brug ook bezet. 
Forse mannen met forse fototoestellen en lenzen
die driedubbel mijn fototoestel zijn nemen hun positie in.
Ik laat mij niet intimideren 💪 en hou vastberaden mijn plaatsje, 
ik gun ze geen blik noch centimeter (overdrijven? ik?)
In de zon met petje op het hoofd, wachten 😉
Na vrijwel een uur komt er schot in de zaak
Bijna had ik het opgegeven
De ballonnen worden 'opgeblazen' en kunnen gezwind vertrekken 
De AVS balloonmeeting met 27 ballonnen 
Als de wind juist gepast is stijgen ze vandaag (zondag) nog eens op



Smurf en webamannetje vliegen samen

Vorig jaar bleef ik thuis en zag ik ze ook allemaal passeren, het hangt af van hoe de wind zit
Ik zag ze nu terug mijn richting uitgaan

'Kiss me I'm a prince'

'tuuteballon' is de laatste


12 opmerkingen:

  1. Ha, hahaha, ik zie het voor me, goed dat je stand hebt gehouden An. Wat denken die mannen met hun buitensporige camera's wel!
    Jou is het goed gelukt sfeer en de ballonen knap te fliepsen.
    Ik hoop trouwens wel dat het kindje van 4 maanden niet zelf de ballon hoefde te besturen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaha goed zo An! je niet laten doen door die kerels met hun toeters! :-) Je hebt de ballonnen er prachtig op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hemelsmooie reeks! Dat jij je 'mannetje' staat, dat is zeker! Zouden die driedubbele fototoestellen evenveel plezier beleven als jij/wij?
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie reeks foto's. Altijd leuk om zien dergelijke balonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, dat was het wachten waard. Mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als inwoner van Sint -Niklaas ben ik natuurlijk ballonnenfan. Jij kreeg die prachtig op foto. Heel scherp. En je verhaal errond is heel leuk. Een kindje van 4 maand in de ballon!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. blijkbaar was het kindje toch niet mee (die vermelding dan maar verwijderd) in de ballon, enkel om te 'kijken' van beneden, zijn papa is ballonvaarder

      Verwijderen
  7. piep Goed gedaan An, en wat een prachtige beelden weer. knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk , je niet laten doen hoor, mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker je mannetje staan! Ja dat wordt altijd geprobeerd, een vrouw aan de kant duwen, dan duw ik dubbelhard terug 🤩.
    Wat knap al die luchtballonnen. Vind ik puur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zeker niet laten doen door al die macho fotograven 👍😎
    Zo'n ballonvaart is zeker het wachten waard ! Je hebt er een mooie serie van gemaakt !
    (nu mét adres en naam 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heerlijke reeks met een een verhaal An

    bravo !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!